Thursday, April 2, 2009

Ina & Along - Nikah - Part 1








































































AKHIRNYA KINI PASTI...Hehehe..Korang pernah dengar tak ayat nih?? Memang biasa dengarkan. Kebiasaannya ayat ni selalu digunakan pada gambar-gambar perkahwinan. Tapi itulah dia hakikatnya. Oleh tu lah ayat ni wujud. Cuma selalu dengar dah jadi macam biasa sangat. Kan kan.
Inilah dia pasangan Akhirnya Kini Pasti yang selamat diijabkabulkan pada 13 Mac 2009, Ina dan Along. Tak sabar-sabar Ina nak tengok gambar dia, dia suruh aku uploadkan cepat-cepat. Hehehe...Alasan seperti sediakala, kesibukan yang melanda untuk menyiapkan album-album customer. Kalau nak surf tenet pun tengok update gambar-gambar orang lain je. Yang sendiri tak sempat nak update. Tu lah permasalahan aku yang dari dulu lagi. Kenapa tengok orang lain senang je nak upload pastu siap tulis blog panjang-panjang lagi. Free betul mereka. Oooohh..Mungkinkah faktor yang aku ni bekerja makan gaji di siang hari?? Ermm..mereka buat full time kut. Boleh jadi gak tu.Tapi kali ni setakat Part 1 je aku boleh upload dulu. Part 2 akan menyusul kemudia ye Ina. Coming out soon. Yeaaahhhh.

2 comments:

  1. wei..aku nikah 14hb la beb pandai2 je ubah ek...

    ReplyDelete
  2. uik ye ke..salah salah..hehhe

    ReplyDelete